kirketunet barnehage.no

Kirketunet Barnehage

Kirketunet er en er privat barnehage som ble startet i 1978 under navnet Mo menighetsbarnehage. Barnehagen fikk egne lokaler i 2008 og holder til like ved Nordland teater. Vi har en småbarnsavdeling med 18 barn og en storavdeling med 36 barn. Tradisjoner er viktig for Kirketunet barnehage. Jobbing med tradisjonene gir både barn og voksne tilhørighet, gode verdier, toleranse og identitet, og tradisjonene er en del av vår sosiale arv og identitet. Helsefremmende barnehage, kosthold og aktivitet.

This website kirketunet.barnehage.no currently has a traffic ranking of zero (the smaller the superior). We have evaluated nineteen pages within the website kirketunet.barnehage.no and found one website referencing kirketunet.barnehage.no. We have detected one social networking accounts enjoyed by this website.

KIRKETUNET.BARNEHAGE.NO RANKINGS

This website kirketunet.barnehage.no has seen a alternation amounts of traffic until the end of the year.
Traffic for kirketunet.barnehage.no

Traffic ranking (by month) for kirketunet.barnehage.no

Traffic ranking by day of the week for kirketunet.barnehage.no

Lær Kidsa Koding! Vi ønsker at ungene våre skal være i stand til å skjønne og kontrollere en digital verden

Politisk interesse for koding i skolen! Oslo Arbeiderparti vil gi fire millioner kroner for at alle fjerdeklassinger i Oslo skal få lære programmering på Aktivitetsskolen! Les Simens tanker om oppstarten og utviklingen av LKK. Dette har tatt helt av! Kodeklubben Trondheim har ansatt to studenter i sommer til å jobbe med kodeklubbens oppgaver. Kodeklubben Trondheim utvikler materiell i sommer! .

WHAT DOES KIRKETUNET.BARNEHAGE.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of kirketunet.barnehage.no Mobile Screenshot of kirketunet.barnehage.no Tablet Screenshot of kirketunet.barnehage.no

KIRKETUNET.BARNEHAGE.NO HOST

I identified that the main page on kirketunet.barnehage.no took two thousand six hundred and twenty-five milliseconds to stream. Our crawlers could not find a SSL certificate, so our parsers consider this site not secure.

Kirketunet Barnehage

This website kirketunet.barnehage.no states the following, "Kirketunet er en er privat barnehage som ble startet i 1978 under navnet Mo menighetsbarnehage." Our analyzers analyzed that the webpage said " Barnehagen fikk egne lokaler i 2008 og holder til like ved Nordland teater." The Website also stated " Vi har en småbarnsavdeling med 18 barn og en storavdeling med 36 barn. Tradisjoner er viktig for Kirketunet barnehage. Jobbing med tradisjonene gir både barn og voksne tilhørighet, gode verdier, toleranse og identitet, og tradisjonene er en del av vår sosiale arv og identitet. Helsefremmende barnehage, kosthold og aktivitet."

MySweetHoneypies Precious momments

Autumn tree with yellowish leaves. warded at Pediatric ward, QMC. Queen Medical Centre, University of Nottingham. 1000 TOP TIPS for MUMS and DADS. First of all, syukur .

theaffluentghetto Social Justice in Education JLuv

JLuv and The Affluent Ghetto. Affluent Ghetto- Social Justice in Education and the world we live, or at least as close as we can get. Leave a Reply Cancel reply. You are commenting using your WordPress. Notify me of new comments via email.

sncnrd111 Kimmy Kay - DeviantArt

Forgot Password or Username? Deviant for 9 Years. This is the place where you can personalize your profile! Favouri.